fredag 7. september 2012

Enda en hobbyblogg...

Ja, kanskje blir dette bare enda en hobbyblogg
i rekka av så mange andre hobbyblogger, 
men jeg har lenge hatt lyst til å lage en side 
hvor jeg kan samle alle mine småprosjekter 
- og ikke minst oppskriftene :) 

Jeg finner oppskrifter både på norske og utenlandske sider 
- og ønsker gjerne å dele litt av dette online utvalget som finnes, med andre - ! :)

En vakker dag lager jeg kanskje oppskrifter selv også...?

Velkommen skal du uansett være!! :)

2 kommentarer:

  1. Hei Therese!

    Så fin blogg du har!! Ja, husker du var på besøk da Tone Kristin og jeg bodde ilag i Tromsø - artig at vi "treffes" her! ;-)

    Du er jo råå-kjapp med prosjektene dine, syns nå jeg! Og inspirerende. Iblnat går jo pinnene litt trått og s a k t e ... men det hjelper å klikke inn på sider som det her - så får man opp gnisten igjen, og ikke minst lyst å begynne på nye prosjekter!

    Lykke til videre!
    Legger deg til i lista mi... ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ehm....for å si det sånn...det er en nokså enkel grunn til at strikkeprosjektene mine går unna for tiden...

      Jeg venter på den lille jenta mi - har termin i morgen - og har nå hatt permisjon i 3 uker...så det er stort sett håndarbeid det går i, kan du si ;)
      Tviler sterkt på at tempoet fortsetter slik etter at frøkna har kommet..:) Kjenner godt til de bølgedalene, ja...noen ganger går det veeeldig trått..:)

      Slett